İSTANBUL / ARNAVUTKÖY - İbrahim Özaydın Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Haberler

Ock

Okulumuzda Özel Okyanus İlkokulu öğrencilerini misafir ettik. Minik misafirlerimiz STEAM etkinlikleri kapsamında, Fizik, Kimya ve Aurdino atölyelerine katıldılar. Bilimsel ve robotik çalışmalarda keyifli vakit geçirdiler. Geleceğin bilim insanları, iyi ki geldiniz!

Bugün okulumuzda, ülke genelinde 9. sınıflara uygulanan  Türk Dili ve Edebiyatı ortak sınavını gerçekleştirdik. Tüm hafta boyunca sınavları devam edecek öğrencilerimize başarılar diliyoruz. Sizlere güveniyoruz!

Okulumuz MUN kulübü IOMUN, 23-24 Aralık 2023 tarihlerinde Kadir Has Üniversitesi’nde gerçekleşen HASTRAIN’23 konferansına katıldı. “Model Birleşmiş Milletler Konferansı” olarak adlandırılan bu etkinlikler, eğitim kurumlarının öğrenci delegeler çıkararak, Birleşmiş Milletler ülkelerini, İngilizce iletişim kurarak temsil ettikleri eğitsel bir simülasyondur. HASTRAIN’23’de performanslarıyla göz dolduran ekibimizden 2 öğrencimiz “The Honorable Mention” ödülüyle dönmeyi başardı! Danışman öğretmenimiz Özlem YAMAN ve öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz!

Ock

Bugün okulumuzda “Mesleki Eğitim Tanıtma Günleri” kapsamında, Arnavutköy İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Sayın Yakup ÇUKADAR ve ilçemiz ortaokullarında görev yapan müdür yardımcıları ile rehber öğretmenlerimizi ağırladık. Okulumuz alan atölye ve laboratuvarlarını gezen misafirlerimize, mesleki eğitim faaliyetlerimiz ile yürüttüğümüz projeleri tanıttık. Etkinliğimize katılan misafirlerimize teşekkür ediyoruz!

İl Millî Eğitim Müdürümüz Doç. Dr. Sayın Murat Mücahit YENTÜR’ün başkanlığında gerçekleşen "Okul ve Kurum Müdürleri Buluşmaları"nın on dördüncüsü Arnavutköy ilçemizde yapıldı.

Okulumuzda, Kimya Teknolojisi Alanımız ve KOZDER işbirliğiyle bir Kolonya Atölyesi çalışması düzenlendi. Bandido Kozmetik Firma Sahibi ve Genel Müdürü Jalal Al BAJALAN, Fabrika Müdürü Kadir İBİBİK, Kozmetik Sorumlu Teknik / Mesul Müdür Hediye Funda ATEŞ’in katılımlarıyla öğrencilerimiz için gerçekleştirilen bilgilendirme toplantısının ardından, öğretmen ve öğrencilerimizle  kolonya atölyesi gerçekleştirildi. Laboratuvarlarımızda yapılan etkinliğimizden keyifli kareler…

Ock

Bugün İstanbul Havalimanı’nda gerçekleşen özel bir açılışa katıldık: Dünyada yalnızca 4 şehirde bulunan Newton Uçuş Akademisi, ilçemizde gerçekleşen açılış töreniyle hizmete sunuldu. İstanbul Havalimanı Mülki Amiri Sayın İlker HAKTANKAÇMAZ, Amerika Birleşik Devletleri Başkonsolosu Sayın Julie A. EADEH, Arnavutköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Hasip TURHAN, Boeing Türkiye Genel Müdürü ve Ülke Temsilcisi Sayın Ayşem SARGIN ve Bilim Kahramanları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Sayın Sıddıka Semahat DEMİR’in katıldığı törende STEM eğitimi kapsamında öğrencilere tanınacak simülasyon fırsatları ve sanal uçuş deneyimlemeleri ile ilgili bilgilendirme yapıldı. Okul müdürümüz Saadet BEKTAŞ, öğrencilerimiz için yürütmeyi planladığımız yeni STEM etkinliklerini, proje tasarımcı ve uygulayıcılarıyla paylaştı. Okulumuz STEM sorumlu Müdür Yardımcısı Seda KILIÇASLAN ve Psikolojik Danışman Mehmet ALŞAN, Newton Uçuş Akademisi etkinlik ve iş planlarıyla ilgili görüşmeler yaptılar.

Bugün okulumuzu, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürü Sayın Ali KARAGÖZ, İstanbul İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Sayın Hüseyin AYDIN ve Arnavutköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Hasip TURHAN ziyaret etti. Okul Müdürümüz Saadet BEKTAŞ, okulumuzun atölye ve laboratuvarlarını gezen misafirlerimize, alanlarımız ile ilgili sunum yaptı; robot takımlarımız ve yürüttüğümüz projelerimizi tanıttı. Kendilerine nazik ziyaretleri için teşekkür ediyoruz.

Okulumuz hazırlık sınıfı öğrencileri ve İngiliz Dili Öğretmenlerimiz İstanbul Arkeoloji Müzesi’ni ziyaret ettiler. Geziden keyifli karelerle sizleri başbaşayız bırakıyoruz.

Ara

Türkiye Ulusal Ajans’ı tarafından Antalya’da düzenlenen “Mesleki Eğitimde Öğrenci ve Çırakların İş yerinde Staj Sorunları, Çözüm Önerileri ve Erasmus Hareketlilik Faaliyetleri” isimli Eğitim ve İş Birliği (TCA) etkinliğine katıldık. Türkiye’de Erasmus+ kapsamında Mesleki Eğitim alanında akredite olan İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE departmanları ve akredite okul müdürlüklerinin yönetici ve koordinatörlerinin katıldığı çalıştay oldukça verimli geçti. 2022 - 2023 Eğitim Öğretim yılında Erasmus+ uzun dönem staj hareketliliğini Portekiz’de tamamlayan mezun öğrencilerimizin de bulunduğu ekibimiz, Antalya’dan güzel anılarla ayrıldı.

Okulumuzun Girişimcilik Kulübü, Webtures şirketinin kurucusu ve SEO uzmanı Kaan GÜLTEN'i ağırladı. Kaan Bey'in ziyareti sadece motivasyon sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda geniş bir bakış açısıyla girişimcilik ve pazarlama konularında öğrencilere ilham verdi. Kendisine, öğrencilerimizle paylaştığı değerli bilgi ve deneyimleri için teşekkür ediyoruz.

Okulumuz Grafik ve Fotoğraf Alanı öğretmen ve öğrencileri, Dolmabahçe Sarayı Resim Müzesi’ndeydi. Arkeoloji Müzesi, Yeni Han, Zincirli Han gezilerinden sonra, Dolmabahçe Sarayı Resim Müzesi’ni gezen öğrencilerimizin keyifli karelerini paylaşıyoruz sizlerle!

Ara

Okulumuz robot takımlarından 34001A, 04-08 Aralık 2023 tarihleri arasında Azerbaycan’ın Bakü şehrinde gerçekleştirilen Azerbaycan STEAM Festivali’nden de ödülle dönüyor. Robot Skills 3.lük Ödülü almaya hak kazanarak, ülkemizi ve okulumuzu bu uluslararası arenada temsil eden takım mentörlerimiz ve öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. Nerede robot, orada IOROBOT!

Okul - Sanayi İşbirliği kapsamında, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı alanımızın düzenlediği MEETKAP etkinliğinde, ALKOR Makine Kalıp San. ve Tic. A.Ş İnsan Kaynakları Uzmanı Gülşen DOYRANLI ve Kadriye KILINÇ'ı misafir ettik. Öğrencilerimize aktardıkları bilgiler ve paylaştıkları tecrübeleri için kendilerine teşekkür ediyoruz.

Elektrik Elektronik Bölümü olarak Gebze'de bulunan Akım Metal firması yetkililerini ağırladık. ARGE mühendisi Murat Tercan tarafından öğrenci ve öğretmenlerimize Servo motor sürücü kartı programlama eğitimi verildi. Firma tarafından okulumuza bağışlanan servo motorlar ve bu değerli eğitim için firma yetkililerine çok teşekkür ederiz.